Žáci deváté třídy navštívili v květnu SOU U Krbu v Praze 10 Malešicích, kde navštívili gastronomické polytechnické hnízdo. Žáci se v rámci jednoho dopoledne mohli v praxi seznámit s profesí kuchaře a cukráře. Upekli si baby kuřátko s batátovým pyré, zeleninu v úpravě sous vide a zkusili si i cukrovou vatu a nepečená lízátka.
Dar pro Červený Kříž
Výtěžek ze sběru starého papíru (3 620 Kč) věnovali žáci na konto ČČK. Potvrzení o daru
Čarodějnický průvod
Úspěch našich žáků v Matematické olympiádě
Naši žáci Viktorie Blahová, Hana Heriánová, Šimon Kocourek a Ina Lanzendorferová se v oblastním kole Matematické olympiády umístili na děleném prvním místě s plným počtem bodů. Gratulujeme!
Čáry, čmáry, malování! IX.
Navzdory všem okolnostem se i letos koná výstava výtvarných prací ZŠ Prahy 11 a ZUŠ Jižní Město, do které se zapojili žáci 1. i 2. stupně naší školy. Udělejte si čas na umění a navštivte galerii KC Zahrada od 5. 4. do 29. 4. 2022, možná tam uvidíte práci i Vašeho dítěte.
Maškarní ples
Dne 24. 3. 2022 byl pro I. stupeň uspořádaný maškarní ples. Probíhal v odpoledních hodinách a zúčastnilo se ho přes 200 žáků I. stupně. V rámci plesu žáci viděli divadelní představení, zahráli si skupinovou hru na stanovištích a především tančili. Nechybělo ani pití a malá svačina. V závěru plesu bylo vybráno 25 nejoriginálnějších masek, které získali diplom a cenu. Vše se velmi vydařil.
Podpora kariérového poradenství
Pro žáky devátých a osmých tříd naší školy je k dispozici zdarma aplikace SALMONDO pro podporu kariérového poradenství. Ta žákům umožní dozvědět se více o sobě a lépe plánovat svou budoucnost.
Žáci s aplikací mohou snadno pracovat skrze webovou stránku z počítače, tabletu či mobilu (potřeba je pouze připojení k internetu). Salmondo nevyžaduje žádnou složitou instalaci a je velmi snadné na používání. Aplikací se prochází zcela samostatně pomocí připraveného průvodce a vyplňují se připravené psychologické testy, dotazníky či moduly vycházející z pozitivní psychologie. Všechny výsledky jsou dostupné online, ihned po vyplnění a jsou připraveny tak, aby byly pro žáky srozumitelné a použitelné.
Vše je anonymní, pouze v případě zájmu o interpretaci výsledků může žák výsledky sdílet se školní psycholožkou.